ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH


Monday, January 10, 2011

walau kau tahu ku sentiasa menunggumu

FB bakal ditutup?

reaksi saya : BAGUS!

makin kurang keretakan rumah tangga

makin kurang peratus kecurangan

makin kurang power spek yg kena pakai

dan

makin kurang budaya menstalker berleluasa

HAHA

dan tak lupa jgk

makin kurang waras apabila takda benda nk buat

mungkin makin kurang peratus kestabilan emosi apabila diri memberontak takda aktiviti hendah dilakukan


enough!

everyone cerita pasal AJL, ya ya Anna Nor Hidayah Mohd Raffali menang first place for AJL... setelah melakukan pelbagai rasionaliti baru aku dapat menerima kenyataan nya.. at first! memang rasa nak bunuh diri bila dapat tahu dapat dekat ana raffali.. 

well? tgk la, persembahan dia mcm, 'uh, biase je'.. yela, nyanyi petik gitar, masuk sangkar tukar baju atas stage dengan kadar 0.001 saat, bf dapat nk selamatkan, ade setan-setan, last-last berjaya keluar.. means mcm, kita boleh predict la dia punya show kn... aku pun mcm nk tepuk meja ala parlimen la jgk first dapat tahu dia menang.. 

but then, bila tgk juri..bukan calang org..bukan geng cikai la... M. Nasir jd ketua juri.. and most of them composer ok.. well, setelah penelitian yg dr seri puan mya buat, she deserve to be a winner.. tak percaya? 

tgk la bait lirik dia.. kalau kau? kau pandai ke guna bait-bait bahasa mcm yg dia guna.. dan maksud yg dia cuba sampaikan.. lain dari yg lain.. and pertandingan AJL mementingkan lirik dan melodi.. dan ini, saya mengakui ana raffali layak menang.. dan uh Yuna, xpe.. i akan tetap support dan gilakan u sampai bila-bila...

tak percaya lagi? cuba la tgk liriknya :



Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

hebat kn?




tolong ingatkan aku
perjalanan masih jauh
dan
perlukan kesabaran serta kefahaman

HAHA

okay, bye-bye..

salam

2 comments:

Leena said...

chantek pic last neyh~~

mya bajuri said...

nak pinjam kasut? ade kat luar haa.. amik la.. HAHA.. thanks syg :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...