ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH


Sunday, January 16, 2011

karma itu ada


 Saya taknak fikir lagi pasal kita..penat makan hati..sebab saya tahu hanya saya sorg je yg fikir pasal kita.. awak sibuk dengan kerja awak, sampai awak tak perasan apa dah jadi dengan kita..


kenapa kita mcm nie..kenapa awak boleh buat mcm ni.. sebab awak ada kerja nk buat.. sebab awak takkan rasa apa-apa.. sebab awak perlu fikirkan benda lain selain dari kita.. tapi awak tak fikir, mcm mna dengan saya...saya yang xda kerja nk buat.. saya yang xde benda nk fikir.. saya yang hanya ada awak untuk entertain kan saya.. kenapa awak tak fikir mengenai saya? sebab awak tak ada di tempat saya.....


saya taknak fikir lagi pasal kita..sebab saya tahu xkan ada penyelesaiannya.. saya sedih awak boleh buat sampai mcm tue.. awak tahu tak mcm mna keadaan saya fikirkan pasal kita.. awak tahu tak mcm mna peritnya saya cuba lupakan tentang hal kita.. awak tahu tak mcm mna saya terpaksa overcome kesunyian saya sepanjang awak seronok-seronok dekat sana.. awak takkan tahu.. sebab awak tak berada di tempat saya..


saya sayang awak bagai nak gila.. tapi kenapa awak buat saya mcm nie.. sebab awak tahu, saya akan tetap cari awak.. MAAF! saya dah penat jaga perasaan saya sendiri..saya dah penat pujuk diri sendiri.. saya dah penat cuba gembirakan hati sendiri..


awak minta maaf atas apa yg awak dah buat.. ya! saya maafkan awak.. tapi bukan bermaksud dengan maaf awak, saya boleh lupakan perit hati saya pujuk diri sendiri.. saya maafkan salah silap awak.. tapi.. saya minta maaf kerana saya takkan mampu menyayangi awak sama seperti saya menyayangi awak dulu.. saya perlu menyayangi diri saya sendiri.. 


saya hormati awak.. dan sekarang saya mahu belajar hormati diri saya sendiri.. saya sayang awak..saya sayang saya..dan saya sayang kita... saya tahu awak tetap tak dapat terima apa yang saya cakap, sebab awak punya alasan sendiri.. saya tak salah awak sepenuhnya.. saya juga salahkan diri saya kerana terlalu menyayangi awak sampai saya terlupa untuk menyayangi diri sendiri..


saya sedih sebab awak takkan punya perasaan seperti saya, sebab saya takkan pernah tinggalkan awak, mcm mna awak tinggalkan saya.... Oh NICI!   saya sayangkan awak!


 (".")v peace..
jangan marah.. 
entry main-main..
nak kenalkan Nici. MooMoo. Teddy.
Itu je.. Saya terasa dengan Nici sebab ia selalu menyorok dlm almari
Main hilang-hilang..lepas tu jenuh nak cari..
saya sayang pet-pet-pet saya!
-----(',')------ *hug

Nini bersama MooMoo dan Teddy :)   






Nici yg innocent!

  
Nici yang gemok gila 







MooMoo yang selalu kena hanjing dengan kawan saya

  
Teddy penjaga tetap hp saya.. Lama sangat dahhh






































okay, xda kena mengena.. :)






p/s : entry tiada kena mengena dengan manusia.. Hanya untuk pet-pet-pet saya :)


3 comments:

manis said...

nty sy geget2 pet pet awk ye.ish nakal btol dorg ni

mya bajuri said...

jangan! jangan gigit pet pet pet saya.. kenape privatekan! akhirnya!!! komen jua kepada ku :) tengs nini :D

manis said...

sesame miyah.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...