ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH


Saturday, November 24, 2012

Kek Coklat Aisyah



minggu ni agak hiperaktif bagi aku.
mungkin penangan hiperaktif three stooges kat rumah ni.
tiba mcm oh wajinnnnye try resipi baru =..="
haha. 

sambil tgh sedap tgk cake boss, tibe Aisyah asyik rengek
'jom buat kek raya acu. jom la. jom la.'
dan asyik ulang ulang ulang ulang benda yg sama.
dan sebagai acu yg penyayang lemah lembut baik hati, =..="
aku layankan jela. 'jom, kek raya'

tung tang tung tang,
last siap jugak kek nya.
walau sememeh sikit. hahahahaha
first time kan.
lagipun, 80% Aisyah sendiri yg buat.
bagi dia pengalaman baru.


sebelum masuk oven. =..="


 hey guess what, sementara tunggu kek masak, kitowang smpt buat bubur merah putih yall. hew hew =..="




 Kek Coklat yang dibuat oleh Coklat Aisyah =..=" 
semakin gelap budak ni yall. hew hew 

coklat rice yang mcm tumpah diladang gandum akibat penangan Aleesya yang tiba dtg buat serangan hendam dengan campak segenggam coklat rice lalu berlalu pergi. haha






and the next dayyyyy..
jeng jeng jeng..


 TRIFLE bebehh.. 
sodap sodap oh sodap.



bila tgh sibuk tlg dia buat kek,
terdetik pulak,
'hm besaq dah anak aku ni. '
........
'sama besaq dengan kepala! darah tinggi aku layan hampa'
=..="



ending buat kek yang ohsem:

Acu : wah, dah siap la kek kakak. pandai dah kakak buat buat kek!
Aisyah : hehe. kita simpan sikit tau kat cik mel nanti.
Acu : ................... hahahahaha. *gelak sarkastik. dlm hati, 'kesian hang kakak'.




**********************************************************************************
aku rasa, jiwa hew hew gedik ni tak suit la dgn aku. haha. goli den!





 

2 comments:

Eiqa Almond said...

Sedapnyaa kek coklat tuu >_<
kalau dah lapar memang sambar terus, ehhee

mya bajuri said...

haha.
sedap sbb chocolate rice ye :)
try la ike :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...