ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH


Wednesday, April 27, 2011

kes kes istimewa memang mcm gini lah kan :)



gua nak cakap dekat semua rakyat gua bahawasanya gua ada HEADER baru :)


maaf riak! tapi gua nak tayang jugak!








boleh tak gua nak riak lagi?



gua buat sendiri baiii 

jenuh berapa jam duk belek benda template handmade ni =____="




maaf, org batak memang gini :)






p/s : cubaan mem-provoke gua tidak akan dilayan :) HAHA





5 comments:

gumiho's memoir said...

gua minat ah lu punya header..buat 1..lu langsi lu mati ah.....hehehe

cik ayin said...

wee..comel la :)

mya bajuri said...

@ cik yan : nak ke? bak ar sini gmbar dengan pe benda lagi lu nak letak dlm header.. gua tlg buatkan.. p letak semua tu dlm mssage fb gua :)

mya bajuri said...

@ cik ayin

thnk you :)

Far8 budak baik said...

lawa jee..ak pun x ley buat cam ni
ti watkn tuk aku ehhh..
hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...