ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH


Tuesday, April 12, 2011

entry cara orang loser


mood loser sedang menguasai jiwa
entah kenapa hilang identiti diri segala


aku rasa loser bila aku tak dapat apa yang aku nak


aku rasa loser jugak bila aku fikir pasal duit yang semput bagai nak gila, nak-jadi-macam-org-afrika dah, sedangkan tak nampak benda baru dalam wardrobe apa semua.. 

duit mcm debu, hilang tanpa berita


aku makin rasa loser bila semakin hari aku asyik fikir pasal dunia


aku rasa loser sangat bila aku tak dapat fikir dan pertahankan jiwa perasaan aku


aku gila rasa loser bila aku rasa aku dah hilang diri aku dan tak kenal macam mna sebenarnya diri aku.


dan paling membuatkan aku rasa loser, bila aku dah memang nak benda alah tu, sampai ke tua tak dapat sebab aku memang tak reti nak manage duit buang entah ke mana..



hye saya loser.. tiada identiti diri..sekian

















baru sekarang kau tahu yang selama ni dia tak pernah pun nak ikut blog kau! bodoh!

6 comments:

Leena said...

oit...ape loser loser?????????

mya bajuri said...

aku tlg postkan bagi pihak cik jenab

gumiho's memoir said...

amoihhh...loser pulak..gado lettew...hehe

mya bajuri said...

kah kah kah

kuasa pula haku nk port gaduh2 nie...

tgh aman jelaaaaaaaaaaaaa

ainkic said...

"duit yg semput bgai nk gila"
ayat yg menarik tu..mntak izin nk pinjam na..

mya bajuri said...

haha.. amik la :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...