ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH


Monday, December 31, 2012

Tipikal Tahun Baru


tahun baru
semangat baru
azam baru
personaliti baru
segalanya baru lah senang kata.


azam dan harapan agar menjadi seorang yang lebih baik dan lebih coollll kononnya. hehe. semoga apa yang akan jadi saya akan belajar untuk diam-fikir-hadam berbanding bising-fikir-memberontak. be a better person. 'The only that matters is who are you now'-Po, KungFu Panda 2.


sebelumnya sambut tahun baru dengan khusyuk menonton wayang wayang HBO bersama keluarga. Namun sedikit berbeza sambutan pada tahun ni dengan pening menyusun barang di dalam bagasi untuk pulang sambil menonton kartun 'gumball' bersama keluarga tercinta sambil kunyah jajan. bahaha.



tahun 2012 terlalu banyak mengajar saya mengenai MANUSIA. terlalu banyak
semoga 2013 memberi yang manis manis gula sahaja untuk saya. :)
tutup buku derita, buka buku ceria!


ikhlas dari 

saya dan anak-anak :)

Semoga mak cepat cepat dapat menantu baru. Ehek! 



p/s: Its better for you to remain silent than talking with a slut. They are the best actress in the universe! Trust me. Sooner or later, the real things will reveal. No worries dear. Terpulang pada anda untuk menjadi golongan 'mampu milik' atau edisi terhad. Kalau anda bahagia menjadi golongan mampu milik, teruskan. Kalau anda memilih untuk menjadi edisi terhad, tahniah! kerana hanya yang terbaik mampu menjadi pemilik edisi terhad/limited edition. Faham? Fikir pakai akal. Bukan lutut. 


2 comments:

cara beli ace maxs said...

mudah mudahan bisa tercapai segala keinginannya

obat kanker serviks alami said...

selamat tahun baru

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...