ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH


Monday, March 21, 2011

kisah hati kaca tak dapat dikawal

saya tak tahu la kenapa senang sangat hati nak berkaca
bukan saya sengaja nak tunjuk manja / perlukan perhatian
itu memang saya. tak pernah sengaja nak tunjuk kaca depan orang
bukan sengaja saya turunkan hujan depan orang
cuma hati mudah tersentuh dan tak dapat mengawal perasaan


susahkan jadi manusia
malu bila tak dapat kawal perasaan sendiri


maafla.. saya tak berniat nak malukan awak
saya tak pernah berniat nak burukkan awak
cuma hati kaca ini sangat mudah tersentuh dengan kata-kata awak
kata-kata orang yang saya sayang


tak kira keluarga ke, kawan ke, awak ke
siapa yang saya sayang, saya sangat hati kaca



MAAF LA.... :(





p/s: gua rock! tp hati kaca gua lebih dari orang taman............ sorry.. gua tak mintak mcm ni


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...